Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

ΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΤΟΥ ΤΟΛΗ ■ Δεν πήγε ούτε χθες η Χαρά για το τεστ πατρότητας. ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Μια κόρη έχω μόνο!

«Ας τελειώνουμε επιτέλους» λέει αγανακτισμένος ο Βοσκόπουλος.  Το ξέσπασμα του Τόλη Βοσκόπουλου στο εργαστήριο,  όπου θα γινόταν το τεστ πατρότητας για τη Χαρά που (και πάλι) δεν εμφανίστηκε!...
Η ώρα της αλήθειας για τη Χαρά του Τόλη Βοσκόπουλου ήταν χθες το απόγευμα, σε ένα εργαστήριο γενετικής ανάλυσης, ωστόσο στο ραντεβού για το τεστ DNA η νεαρή δεν έδωσε το «παρών». Αντιθέτως, λίγα λεπτά μετά τις 16.30, όπως αποκαλύπτει η «Espresso», «ο άρχοντας της νύχτας» πέρασε το κατώφλι του εργαστηρίου στον Χολαργό.
ΑΠΟ ΤΗ ΡΟΥΛΑ ΚΟΥΣΚΟΥΡΗ
φωτο: Χρήστος Ζήνας
«Για πέμπτη φορά καλούμαι να δώσω αίμα για την εξέταση DNA. Εγώ είμαι και πάλι εδώ και η Χαρά όχι! Θέλω να σταματήσει η ταλαιπωρία μου! Είναι η τελευταία φορά που μπαίνω σε αυτή διαδικασία. Εγώ έχω μόνο μία κόρη και βρίσκεται στο σπίτι μαζί μου!» ξέσπασε ο Τόλης Βοσκόπουλος, αμέσως μετά τη δειγματοληψία αίματος που έγινε με απόφαση δικαστηρίου για την πατρότητα της 27χρονης.

«Εγώ τη Χαρά την αγαπούσα! Οταν έφυγε στο εξωτερικό τής μίλησα στο τηλέφωνο και τη ρώτησα πότε θα γυρίσει πίσω στην Ελλάδα. Εκείνη μου είπε ότι δεν θα έρθει ποτέ πίσω και ότι ντρέπεται για μένα! Τότε ήταν που αποφάσισα μέσα μου ότι θα κινήσω τις διαδικασίες για να μη φέρει πλέον το όνομά μου, αλλά δεν το πραγματοποίησα! Εγώ της πλήρωνα τα πάντα! Της έδινα ένα εκατομμύριο δραχμές τον μήνα!» λέει ο ίδιος και προσθέτει:
«Οταν την είδα μαζί με τη μητέρα της Τζούλια Παπαδημητρίου στην τηλεοπτική εκπομπή και άκουσα όσα είπε για εμένα κατάλαβα ότι πλέον ήρθε η ώρα να ξεκινήσω τις διαδικασίες και το έπραξα. Ηταν η τελευταία ευκαιρία, δεν αντέχω να ταλαιπωρούμαι άλλο».


Ο Τόλης Βοσκόπουλος συνοδευόταν από έναν συνεργάτη του δικηγόρου του, Βασίλη Δημακόπουλου, καθώς και από τον ξάδελφό του Αντώνη, ο οποίος υπέγραψε ως μάρτυρας κατά τη διαδικασία αιμοληψίας για το τεστ DNA. Οπως δημοσίευσε ήδη από την περασμένη Παρασκευή η «Espresso», ο τραγουδιστής κλήθηκε τη συγκεκριμένη ημέρα και ώρα στο Κέντρο Γενετικής από την πραγματογνώμονα Ιουλία Σκίτσα, την οποία όρισε με απόφασή του το Πολυμελές Εφετείο Αθηνών.
Ζήτησε αναβολή
Η δικαστική πραγματογνώμονας, διδάκτωρ Βιοχημείας και υπεύθυνη Εργαστηρίου Ανάλυσης DNA της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Αθηνών, είχε απευθύνει αντίστοιχη πρόσκληση, σύμφωνα με την απόφαση του Εφετείου, και στη Χαρά. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, η νεαρή φέρεται ότι ζήτησε να πάρει για ακόμα μία φορά αναβολή για το τεστ πατρότητας, κάτι που δεν έγινε δεκτό από την πλευρά του Τόλη Βοσκόπουλου.

«Στο ραντεβού εμφανίστηκε μόνο ο κ. Βοσκόπουλος. Εγινε κανονικά η δειγματοληψία αίματος και την προσεχή Δευτέρα θα στείλω το σχετικό έγγραφο, όπως ορίζει ο νόμος, όπου θα περιγράφω τα γεγονότα όπως έγιναν. Αφού η νεαρή δεν έδωσε δείγμα αίματος δεν μπορεί να γίνει το τεστ πατρότητας. Από κει και πέρα θα αποφανθεί το δικαστήριο» εξήγησε η κυρία Σκίτσα.
 Υπενθυμίζεται ότι στο σίριαλ με τη διαμάχη του Τόλη Βοσκόπουλου και της Τζούλιας Παπαδημητρίου σχετικά με την πατρότητα της Χαράς έχουν εκτυλιχθεί διάφορα «επεισόδια» από το 2007.
Πράξη αναγνώρισης
Στα πλέον σημαντικά ανήκει το γεγονός ότι το Πρωτοδικείο δέχθηκε πως ο τραγουδιστής παραπλανήθηκε όταν υπέγραφε πράξη αναγνώρισης του παιδιού του και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χάσει η Χαρά το δικαίωμα διατροφής κατά τη διάρκεια των σπουδών της.

Η δημοσιοποίηση της απόφασης είχε ξαφνιάσει την πλευρά της Τζούλιας Παπαδημητρίου, η οποία κατέθεσε αγωγή με την οποία ζητούσε να ανακληθεί η απόφαση ακύρωσης της συμβολαιογραφικής πράξης αναγνώρισης της κόρης της από τον τραγουδιστή και να διαταχθεί εκ νέου εξέταση DNA.

Την αγωγή της εξέτασε το Εφετείο και τον περασμένο Απρίλιο διέταξε νέο τεστ πατρότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive