Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

Συγκλονίζει η αδελφή της 33χρονης που χάθηκε τόσο άδικα μαζί με το γιο της: «Καλό παράδεισο αγάπες μου» (φωτό)


«ΠΕΘΑΝΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ». Θρήνος στην Πτολεμαϊδα για την 33χρονη Αποστολία και τον τρίχρονο γιο της που έχασαν τη ζωή τους στο τραγικό τροχαίο στην εθνική Αθηνών-Λαμίας. Ο σύζυγος και πατέρας Υπάτιος είναι σε κατάσταση σοκ..
..  Γεννημένη στην Πτολεμαΐδα, μετά το 3ο Λύκειο σπούδασε στο ΕΠΑΛ της πόλης, ενώ μέχρι πρόσφατα εργαζόταν στην εταιρεία FANTASIA που αναλάμβανε τους στολισμούς σε γάμους και βαφτίσεις.
 Η κηδεία μητέρας και παιδιού θα γίνει αύριο χωρίς ωστόσο να έχει διευκρινιστεί το μέρος, αφού ο πατέρας κατάγεται από το Αντίγονο Φλωρίνης ενώ η 33χρονη από την Πτολεμαΐδα. Συγκλονίζει το μήνυμα της αδελφής της Αποστολίας:
Με ανάρτησή της στο Facebook η αδερφή της 33χρονης μητέρας αποχαιρετά την άτυχη Αποστολία και τον τρίχρονο ανιψιό της. Το μήνυμά της δεν συγκινεί απλά: «Δεν μπορώ ακόμη να το πιστέψω... ακόμη σας περιμένω. σκοτώθηκα μαζί με εσάς. αδερφούλα μου έλα και πάρε μου όλα τα ρούχα. Αλέν Ντελόν μου η Μπριζί του σε περιμένει αγγελούδι μου. Ο Θεός σας ήθελε μαζί του. Καλό παράδεισο αγάπες μου...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive